לצד המשלחות: משרד החוץ בציוד הומניטרי לטורקיה

שלמה ריזל No Comments on לצד המשלחות: משרד החוץ בציוד הומניטרי לטורקיה

משרד החוץ שולח 60 טונות ציוד הומניטרי ותרופות לטורקיה. שר החוץ אלי כהן: "התגייסות מדינת ישראל בעמידה לצד ידידנו בשעת צרה היא מקור לגאווה לאומית"

צילום: משרד החוץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום, יום ו', ימריא מטוס סיוע ישראלי מיוחד לנמל התעופה אדנה בטורקיה ועליו כ-60 טון ציוד הומניטרי הכולל עשרות אלפי שמיכות, מעילים, שקי שינה וציוד חורף המיוחד לניצולי רעידת האדמה בדרום מזרח טורקיה.

המטוס יוצא ביוזמת משרד החוץ ומש"ב (סוכנות הסיוע הלאומית של מדינת ישראל במשרד החוץ) ובשיתוף פעולה עם משרד הביטחון ומשרד הבריאות ובסיוע יחידת הממונה על השינוע הבינ"ל במנה"ר משרד הביטחון. בנוסף, יעביר מטוס הסיוע תרופות חיוניות לבקשת משרד הבריאות הטורקי.

שר החוץ אלי כהן: "משרד החוץ, בשם מדינת ישראל כולה, מתייצב לצד טורקיה והעם הטורקי בימים קשים אלה. אנחנו מחוייבים לסייע לידידנו בשעת צרה. משרד החוץ עומד בקשר הדוק עם הרשויות בטורקיה על מנת להעביר את הסיוע ההומניטרי הנדרש את הניצולים מרעידת האדמה הנוראית, במטרה להקל במעט על ההתמודדות עם הקור העז השורר באזור".

עוד אמר השר כהן כי "ההתגייסות של מדינת ישראל, ראש הממשלה, משרד החוץ, משרד הביטחון, צה"ל ומשרד הבריאות היא מקור לגאווה לאומית בעמידה לצד ידידנו בשעת צרה".



0 תגובות